Singur acasă 4

Nu știu dacă a apărut și filmul ăsta până acum, dar zilele astea l-am turnat noi. Mami a fost plecată la o conferință la Timișoara, iar eu am stat acasă cu cei trei pitici, deci, cum spune și titlul Singur acasă 4 🙂 Părea destul de promițător când mă gândeam că voi sta singur cu micuții de vineri seara până duminică dimineața, dar totul a mers foarte bine și chiar pot spune că a fost foarte frumos, chiar aș zice că au fost mai cuminți decât atunci când suntem cu toții acasă.

M-am întors în țară vineri seara, dar destul de devreme, deci nu dormeau, mă așteptau ca puii de pelican, cu ciocul deschis să le dau ceva cadouri, că deh, am lipsit o săptămână întreagă. Cumpărasem deja cu Mami cadourile pentru 1 Iunie, dar asta a fost sâmbătă, deci trebuia să le mai iau și eu ceva, nu? Știu că nu e bine, dar unele lucruri simți că trebuie, sau mai bine zis vrei să le faci, chiar dacă nu sunt ideale, iar pentru mine așa merge treaba.

Vineri seara s-a terminat destul de rapid, niște paste la fiert, sos cu carne deja făcut de Mami, deci a mers repede cu masa. Noaptea am așteptat să se trezească Ilincuța să-i dau lăpticul și mă gândeam pe la 23.00 că dacă mă culc și mă trezesc în jumătate de oră, mai rău mă amețesc, așa că am stat până pe la 0:30, în suspans, fără floricele de porumb, dar surpriză, micuța nu s-a trezit, așa că până la urmă m-am culcat și eu. Bineînțeles, că la ora 6.15, a apărut Feli, apoi la 6.30 Ilincuța și peste vreo zece minute și Drăgoșel, așa că gata cu somnul, doar d-aia există pensia, nu? Toți erau nerăbdători să primească de ziua lor cadouri, așa că le-am scos și s-au jucat, de fapt ne-am jucat cu ele. Apoi a venit Buni să stea cu ei, ca să o aduc eu pe Maia la noi, care a venit și ea cu o nouă serie de cadouri. După vizită ne-am pregătit de prânz, am mâncat cu toții, iar fetele au dormit, Drăgoș în schimb nu prea mai gustă relaxările de după prânz, cel puțin nu prin somn. După ce s-au trezit fetele, au păpat toți iaurțelul și ne-am pregătit de băiță, pe rând cu fiecare pici, de fapt, fetele împreună și Dragoș separat. Cu băițele sunt obișnuit, însă problema de olimpiadă a fost cu găsitul hăinuțelor pentru fiecare frate, că sunt varză la găsit chestii din astea prin casă, mă descurc destul de bine cu ale mele, dar pentru copii e muuult mai complicat; cred că-mi trebuiau etichete pe fiecare sertar și sunt câteva, dar oricum mi-a ieșit. Ca să nu mă dau mare n-o să mai menționez că am pus și rufe la spălat, apoi la uscat, vasele la spălat și am dat și o mână de var :o)  Mă rog, după băiță am mai făcut o masă de petrecere în pijamale și le-am pus  un film de desene animate (101 Dalmației dublat în limba română), urmând ca mai apoi să mergem la culcare, în gălăgie de ciocan rotopercutor de la niște vecini care probabil urmează să se mute la scara vecină, iar meșteru’ Manole al *****, de mare valoare, începe găuritul la ora 20.00 și termină în jur de 22.00, umpându-și serios toate spațiile răcoroase de multă carne, probabil de … de cal 🙂

M-am consultat cu Mami prin SMS, așa că n-am mai luat țeapa de vineri noaptea, deci până în miezul nopții i-am făcut Ilincuței niște lăptic și i l-am mufat așa prin somn, șmecherie de mare valoare, pentru că somnul a durat până mai târziu duminică dimineața, tocmai până la 7.00 când încă se mai auzeau pârîielile alea ale crăpatului de ziuă. Oricum, pescarii erau deja pe drum, deci e ok ca oră de trezire. M-au cotropit în pat cu toții, așa că m-am dat jos pe la și jumate și m-am dus să le pregătesc un mic dejun sănătoooooos cu cremvuști. Știu, nasol, da’ iete că facem și de astea. Apoi toți am făcut ordine prin casă, să găsească Mami casa curată și să putem deschide toate ușile din casă fără să împingem j de jucării aruncate peste tot.

Ne-am îmbrăcat cu toții, mai mult eu pe ei și eu pe mine și apoi am plecat să-i facem o surpriză, așteptând-o la gară, dar nu înainte să luăm un buchețel de flori pe care să i-l dea Drăgoșel. N-am mai fost de vreo zece ani în Gara de Sud din Ploiești, dar nu cred că arată mult mai diferit față de perioada când călătoream eco-friendly cu nașu’ la București în fiecare săptămână la facultate. Piticii foarte cuminți, erau fascinați de toate trenurile din gară. Ce să zic, cam emoționant, că a fost prima dată când a plecat Mami de acasă și ne-a lipsit foarte mult și nimic nu e mai bine decât să fim cu toții acasă.

Singur(i) acasă 4, adică părțile pe care le-am putut filma, că în rest am fost și eu pe platoul de filmare și n-a rămas nimeni la aparate:

Posted

in

by

Tags:

Comments

2 responses to “Singur acasă 4”

1. waven Avatar

Aha, înțeleg c-ai lipsit din centru la pupat cupa c-ai avut motive întemeiate, da?

2. Tata Avatar

Da, am avut un motiv bun. Urmatoarea cupa nu o pierd 🙂