Jurnal de vacanță

Cum poate fi vacanța unui tată? Plină de copii, cel puțin când sunt mici. Anul ăsta (2011) ne-am propus să revenim în Albena la Kaliakra unde am mai fost și în 2009. Înainte de vacanță, mă cam gândeam cu ceva temeri la concediul ăsta, fiind singuri cu cei doi pitici, cu drumul destul de lung până în Albena și cu un sejur prelungit de 14 nopți/15 zile în urma cărora mă imaginam zăcând în pat câteva zile acasă și la servici. Greșit! Drumul a fost foarte bun, am ajuns în vreo cinci ore și jumătate, fără grabă, Ploiești-București-Giurgiu-Russe-Varna-Albena, cu opririle de rigoare. Am ajuns aici și uite că nu e chiar așa, adică, de exemplu, când doarme, Dragoș nu aleargă. Când doarme, Felicia nu țipă. Și ea doarme de mai multe ori pe zi și pe noapte. Am dormit și la prânz în câteva zile, ceea ce mi se întâmplă destul de rar.

S-au trezit piticii din somnul de frumusețe-reîncăracare-baterii-de-terminat-părinții, așa că fac prima pauză să mergem să o găsim pe mami care a rămas pe plajă să păzească salvamarul să nu se înece.

Au trecut câteva zile de la pauza de mai sus și nu că n-am avut timp să mai scriu, dar nu mi-a venit. Să mai îmi notez câteva gânduri:

• două săptămâni trec la fel de repede ca și una, deci clar, timpul este relativ și nu trebuie să știi toate formulele alea;
  • limba română este internațională, cam toată lumea știe p-aici cuvintele importante (bere, mulțumesc etc.) deși chiar am verificat și suntem în Bulgaria;
  • să mergi într-un loc în care ai mai fost și ți-a plăcut nu înseamnă că o să-ți placă la fel de mult și a doua oară;
  • orice nu vrea Dragoș să facă la început, mai apoi nu îl mai putem opri;
  • Felicia are o limită la țipat, trebuie doar să o lăsăm să se desfășoare, apoi răgușește și nu mai poate să țipe 🙂
  • dacă ai dulap în cameră la mare nu înseamnă că trebuie să iei lucruri ca să-l umpli;
  • dacă mergem la mare pentru inhalare de aer marin dimineața și seara, trebuie să ne orientăm către un loc în care dimineața să nu facă raliuri cu barca aproape de mal, iar seara curat pe plajă cu tractorașe la fel de puturoase;
  • Ultra All Inclusive = All Inclsive = Demipensiune, dacă nu ai timp să bei și să mânânci;
  • Ultra All Inclusive nu înseamnă cu nu trebuie să ai o trusă de urgență la tine (combinația corectă este Wiskey, Vodka, digestiv. Anul ăsta am greșit puțin, am luat Tequila și am sărit peste digestiv, dar n-a fost o mare problemă pentru că n-am mâncat mult 😛
  • aparatul foto merge mai bine când nu-l scapi în nisip;
  • dacă nu ai aparat foto nu înseamnă că nu mai poți face poze;
  • dacă dorm copiii nu înseamnă că poți dormi și tu;
  • orice-i cumperi copilului, el va vrea mai mult sau altceva, deci îi poți cumpăra mai puține, este total același lucru;
  • internet gratis înseamnă internet pe care nu-l plătești, nu internet pe care îl ai când îți trebuie;
  • extrasezon e atunci când te plouă mai mult;
  • când se joacă între ei copiii, râd și se vede fericirea pe chipul lor, al nouălea cer este undeva jos-jos;
  • chiar dacă am un singur concediu pe an, și sigur există momente când îmi doresc să stau pur și simplu fără țipete și alergări pe plajă,  nu-mi trebuie nimic, decât să fiu cu familia mea acolo unde ei sunt fericiți;

Posted

in

by

Comments

2 responses to “Jurnal de vacanță”

1. Mami Avatar
    Mami

Mami chiar si-a facut datoria, salvamarul nu s-a inecat pe tura ei. Ce s-o fi intamplat cu el saracu dupa ce am plecat de la mare…. Concediu nu e facut sa te simti bine,ci sa se simta sotia si copii bine. Hi,hi,hi

2. […] copii mici la mare nu este atât de simplu dar nici atât de complicat cum pare. Am mai scris şi anul trecut despre temerea dinainte de vacanţă şi infirmarea ei în practică. Asemănător a fost şi anul […]